[long_desc]
Rola osprzętu w samochodach osobowych
Niegdyś w samochodach osobowych pasek klinowy odpowiadał wyłącznie za napędzanie prądnicy lub pompy wspomagania kierownicy. Ze względu na dynamiczny rozwój technologiczny i zastosowaniu coraz większej ilości systemów elektronicznych w autach, układy napędzające alternator, wspomaganie, czy klimatyzację mają o wiele więcej pracy. Kolejnym powodem, dla którego paski, rolki i napinacze narażone są na bardziej wytężoną eksploatację jest idea downsizingu. Zmniejszenie pojemności silników spalinowych przekłada się na zmniejszenie rozmiarów m.in. kół pasowych. Przekłada się to ostatecznie na większe kąty zaginania paska, a tym samym jego szybsze zużycie. Będąc posiadaczem takiego samochodu warto pamiętać o regularnej kontroli stanu technicznego elementów osprzętu silnika, dzięki czemu unikniemy poważnych problemów z jednostką napędową.
Paski, rolki, napinacze osprzętu
Numer magazynowy: |
PLM0150117 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL134961 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL070587 |
Producent: |
Aslyx Proparts, S.L. |
Numer magazynowy: |
PL170254 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL070765 |
Producent: |
Aslyx Proparts, S.L. |
Numer magazynowy: |
PL070550 |
Producent: |
Aslyx Proparts, S.L. |
Numer magazynowy: |
PL146847 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL145121 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL164856 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL070206 |
Producent: |
RENAULT |
Numer magazynowy: |
PL173649 |
Producent: |
Grupa PSA |
Numer magazynowy: |
PL071497 |
Producent: |
RENAULT |
Numer magazynowy: |
X1276491 |
Producent: |
RENAULT |