
Kategorie
Dostępność

Numer magazynowy: |
PL155244 |
Producent: |
GRUPA PSA |

Numer magazynowy: |
PL156860 |
Producent: |
GRUPA PSA |

Numer magazynowy: |
X1905013 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
PL156414 |
Producent: |
GRUPA PSA |

Numer magazynowy: |
PL135052 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
PL141082 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
PL140203 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
PL144243 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
PL120160 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
PL156317 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
F044622 |
Producent: |
LUK |

Numer magazynowy: |
X0367261 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0998734 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0642204 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0994635 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
X0367493 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0998852 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0436607 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0983001 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0385038 |
Producent: |
LUK |

Numer magazynowy: |
X0991389 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
X0986128 |
Producent: |
RENAULT |

Numer magazynowy: |
PL128074 |
Producent: |
BOSCH |

Numer magazynowy: |
PL128356 |
Producent: |
BOSCH |
Pompa próżniowa - funkcje w silnikach wysokoprężnych
Pompa próżniowa inaczej zwana podciśnieniową lub pompą vacum to element stosowany najczęściej w silnikach wysokoprężnych, natomiast bardzo rzadko w silnikach benzynowych. Wynika to z faktu, że za zwiększanie obrotów w drugim rodzaju jednostek napędowych odpowiada przepustnica, której kąt wychylenia odzwierciedla poziom “wciśnięcia” pedału gazu. W tego typu konstrukcjach podciśnienie w dolocie utrzymuje się na prawidłowym poziomie przy całkowicie zamkniętej klapie przepustnicy. W przypadku silników diesla sterowanie obrotami odbywa się za pomocą samego paliwa, a przepływ powietrza nie jest w żaden sposób ograniczony. W takich konstrukcjach praca silnika na biegu jałowym byłaby niemożliwa ze względu na zbyt niskie ciśnienie, które jest wymagane do pracy uzależnionych od tej siły elementów.